uzunayse Bebeğim 7 aylık olacak bir hafta sonra. Sadace yemek yerken hırıltısı oluyor yani bı öksürse geçecek gibi hır hır ediyor nedeni ne olabilir Normalde olmuyor sadece yemekte
Rumeysayenerkurt uzunayse benim kızımda 7 aylık ilk yemeğe başladığı sıralarda olmuyordu şimdi olmaya başladı özellikle son 2 haftadır çok dikkatimi çekmeye başladı hatta alerjimi diye düşündüm başına gelipte doktora danışan varmı acaba bende burada bekleyim
Tugce2391 Evet bende ilk duyduğumda sizin gibi tepki verdim nedir diye çok araştırdım genelde bir yaşına kadar sürüp kendiliğinden geçiyormuş dört ayrı doktor da aynı bilgiyi verdi