Anneler merhaba, bilmem kaçıncı vajina yapışıklığı postum ama bıktım. Allah başka dert vermesin tabi ama masajına dikkat etmeme rağmen yine kapandı yine gidip açtıracağız çocuk da travma oldu artık doktor görünce kıyameti koparıyor sakinleştiremiyorum. Allah aşkına başına gelen kendiliğinden geçen var mı? Bezi bırakınca geçer mi mesela ne kadar sürer bu