Ebruferit huzursuz ateş ishal olmadan sakin bir şekilde diş çıkaran bebekleriniz oldu mu merak ediyorum bir bakmissiniz kaşığa cit sesi geliyor o dà ne diş çok. İstiyorum ya varmı huzurlu sakin dış çıkaran bebisler
Deletedmom115 Ebruferit Benim oğlumun dişi çıkar öyle anlarım ben ateş vs olmaz pek huysuzlukta sanırım ben alıştığım için farklı gelmiyor ishal falan da 1 kere oldu 8 dişi var ilk çıkınca sadece ishal oldu diğerlerini anlamadım
Keremozaninannesi Ebruferit iki gündür 6. Dişin acısı ve huzursuzluğuyla uykusuzum 9 aylığız 4 aydır dişten çekiyoruz sadece bi kere ishal oldu ateşi felan çıkmıyor ama yapışık ikiz gibi geziyoruz kollarım kopuyor ağırda biraz bu ay daha çok yanaşıp sokuluyor bana gece uykusu yine idare eder ama gündüz uykusu en fazla yarım saat 😔
Hohomoromu Ebruferit kaşığa çıt sesi gelmedi ama sltını değiştrrken gülüyordu tesadüf gördüm dişi çıkmjş herhangi bi huzursuzlugu olmamıstı sadece 1 yaşından sonra 14 aylıktı sanırım azı dişlerimi deniyo kmpek dişler mi ne diyo yan taraftaki dişler çıkarken huzursuzluğu olmuştu ateş , ishal vs olmamıstı
Maryyy Ebruferit 🖐️1 yasinda cikardi ilk disini belki bu yuzdendir oglumda dis cikarma nedir asla hic bilmedim.gec cikinca kolay diyolar, oyun vs,, oyalancak cok seyi oldugu icin biz bide hep disarlardaydik aktiftik
Ebruferit Deletedmom115 ya ne güzel. Maşallah oğluşa darısı herkese ve bize bu arada Size gerçekten teşekkür ederim yorum yapıp cevapladoginiz için sık sık goruyorum takipteyim😘😍😘
Mlsmom Keremozaninannesi yaa😔 benim bebeğimde 9 aylık üstten 4 diş patlattı önceden çok iştahlıydı ama bi haftadır anne sütü dışında hiçbir şey yemiyor diyebilirim sizde de öyle mi 🤦♀️
Sewimersz Köşede sessizce takip edeym suan dış dönemindeyiz galiba aşırı huzursuz mızmız uykusuz hepsi var cok sukur ama ateş vs yok geniş daha çıkmadı çıkacak gibi geliyor artk bana
Ebruferit Sewimersz bizim.eller hep ağızda salya çok. Fazla 6 ayligiz sert damagi dış yerleri belli ama kizarma şişme yok bakalım inşallah sakin cikaririz
Ebruferit Maryyy olabilir bende 1 yaşında cikarmisim ama eller hep.ağız da suan bebeğimin 6ayligiz salyalar fora😊 ne bulsa ısırıyor baktım elimle sadece sert dış yerleri belli ama.şişme kizariklik yok bakalım inşallah sessiz sedasız çıkarır
Hohomoromu Ebruferit korkma canım şimdi eskisi gıbı değil bebekler yapılan aşılar vs herşey etkılıyor eskıden çok sık karsılasılırdı bebeklerde diş dönemi ateş ,ishaş kusma vs şimdi yine var ama eskisş kadar sık ddğil inşallah sorunsuz atlatırlar 😊
Yusuf_Kerem3 4 ay 15 günlük ken ilk dişi çıktı 2 gün aşırı huzursuz oldu d3 damla gerçekten fayda ediyor ikinci dişi de 5 ay 7 günlük tü patlattı onda çok ateşlendi geceleri özellikle 3 gün kadar sürdü oda ama ishal olmadı hiç bide iştahı da kesildi patlatınca normale döndü şükürler olsun
Cicegiburnundaanne Ebruferit alt iki disimiz nasio cikti anlamadim biraz gece uyanmalari oluyodu ama hic dis oldugunu dusunmedim atesle ishalle ugrasmadim hemen ciktilar..ama gelgelelim ust iki disimiz brbi benden ediyo su siralar herturlu huysuzlugumuz var aglamalar ateş hep skntili
SukranUras Ebruferit biz sorunsuz çıjardık canım aynı dediğin gibi olsu öay kaşığıyla bişeyler yedirirken baktık çıt sesi 😊 şu an 1byçuk yaşında 12 tane dişi var ne ishal ne ateş hiçbir sorun yaşamadık şimdiye kadar çok şükür 🌸🌸
Kahvegerek Ebruferit bizim hiç sorunumuz olmadı çok korkuyordum ateşi çıkar falan diye ben bile anlamadım teyzem bardakla su verirken sesi duydu bana söyledi şok geçirdim inşallah diğerleri de öyle çıkar
Zeynepcaglar Ebruferit şuanda alev alev yanıyor oğlum azı dişlerini çıkarıyor Çokkk moralım bozuk çok onun masum bakışları hiç oturmazken dermanı olmayışı Yani biz hiç kolay çıkartmıyoruz hiççççç
Melike_elanur Ebruferit alt dişleri anlamadım dediğin gibi çıktı şükür ama üstler bizi bizden aldı mizmizlik üst seviyede 4 tane çıktı galiba köpek dışı de cikicak gibi beyazlamış allah yardımcımız olsun canım ne diyim kucakta geziyor öyle sürekli agliyo😏
Mom107 Ebruferit İlk dişleri öyle sorunsuzdubi baktım çıkıvermiş ana sonralarında huzursuzluk çok olmasada vardı gerçi benim bebeğim çok erken ve fazla diş çıkarttı 14 aylık 12 dişi var
Melike_koc Ebruferit çok şükür 6 tane dişimiz var hiç birinde sorun yaşamadık diğerleri de sakin geçer insaallah🙂