Merhabalar, az önce ev sahibimiz mesaj attı kirayı 2.100₺ den 4.000₺ ye çıkarmak istediğini söyledi. Haziranda yapılan zam 1700₺ den 2100₺ e çıkmıştı, daha sene dolamadan yılbaşında %100 zam yapmak istiyor 6 ay arayla. Böyle bi durum yaşayan yada yasal hakkını arayan sonuç alan oldu mu acaba