senemmgncr uzun süre evde kaldı. Sonra bebek bakım çantasına koydum biz nereye o bizimle geziyor. Bende bir yere gömmek istiyorum. Bir türlü nasip olmadı. Kız kardeşimin evde sandıkta duruyor. Annem benimkini okula ya da camiye gömmüş. Tam hatırlayamadım 🌺