Daphnethebird ben de geçen haftadan beri sizin gibi mesaiye başladım, oğlum 7 aylık olmak üzere, sabah emziriyorum süt sağıp bırakıyorum, ben yokken kahvaltısını ettiriyor annem, üstüne sütümü veriyor, öğlen ben gelip emziriyorum ara öğüne bile gerek kalmıyor. Eğer sağıp süt bırakırsanız kahvaltıyı az yapsa bile sütünüz siz gelene kadar tutacaktır onu.