mavigokyuzu120666 5-6 saniye kadar baygınlık geçirdi doktor yarın gelin dedi başına böyle bişey gelen var mı
mavigokyuzu120666 Queen_Mommm hayır nefessiz kalacak kadar ağlamadı normal eli ayağını çırparak ağlıyordu bir anda bayıldı
Littlebird mavigokyuzu120666 benim kızım katılma nöbeti geçirmişti 6 aylıkken ama gözleri açık bir şekilde kaskatı kesildi. Sizin katılma nöbeti değil o zaman. İnsan çok korkuyor inşallah bir daha yaşamazsınız