@Asilem1 uyku problemleri başlıyor uykuya dalamama sürekli ağlama meme reddi 4. Ay atağında oluyor geceleri çok sık uyanıyor bebeğim ilk üç ay hiç uyanmazdı şimdi gece 3 saat uyanmadan uyursa şükrediyorum saatte bir uyanıyor hazır başındayken memede uyutmaya alıştırmayın derim çok zor oluyor emzik kullanın uykuya dalarken onu verin rahat edersiniz en azından her çocuk aynı olmuyor yine de olumlu düşünün olumlu olsun 🌸🤍