Mizmizmyrtle Oğlum haftaya 1 yaşına girecek bu zamana kadar hiç bulamaç vermedim her şeyi ayrı ayrı yedirdim ama artık yemek istemiyor kahvaltıda sadece tek şey yemek istiyor mesela omlet varsa sadece onu yiyor zeytin peynir salatalık hiç sürmüyor ağzına yemek istemiyor haşlanmış yumurta 9. Aya kadar her gün yedik neredeyse ama 2-3 aydır yemek istemiyor bu aralar hele daha görünce bağırmaya başlıyor 🤢 beyaz peynir asla yemiyor ağzından atıyor anca labne yer çok seviyor bende bunları yedirmek için dün ve bugün bulamaç yaptım mecbur hipp in bebek bisküvisini kullanıyorum 2-3 tane ondan bir yumurta sarısı (omletlerde vs beyazını kullanıyorum)beyaz peynir ceviz azcık muz ekleyip mamayla kıvamını açıp püre gibi yapıp veriyorum çok severek yemiyor ama yediriyorum yapacak bişeyim yok ayrı ayrı yemediği için mecburum sizler bu şekilde veriyor musunuz varsa bu şekilde farklı tarifleriniz paylaşabilir misiniz ?
lceLady Mizmizmyrtle evet bazen veriyorum bende. 1 yasındayız.bugun yedigini yarın yemiyor. Yesin diye sizin gibi karıştırdığımda oluyor. Bazen yumurtalı ekmek bazen menemen veriyorum. Sabah 2 kez kahvaltı eder önce corba daha sonra klasik kahvaltiya geceriz. Bugunde yağda peynirli yumurta yaptım yogurt ile karıstırıp verdim
Littlebird Mizmizmyrtle bulamaç sayılır mı ama yulafı sütle haşlayıp içine muz, armut gibi meyveler ezip koyuyorum bazen tadına göre pekmez koyuyorum, bazen de ceviz rendeliyorum. Ama yumurta peynir gibi şeyleri hiç bulamaç yapmadım. Peynir yemez kızım çok çeşidini denedim hiç birini yemedi. Sadece poğaçanın içinde lor yiyor o da bazen. Zorlamıyorum çünkü babası da yemiyor
Znurr Mizmizmyrtle ben hiç yapmadım bulamaç, her şeyi koyuyorum önlerine ne yemek istiyorsa yiyorlar. Mesela bugün omleti yerlere attılar domates, zeytin, peynir, salatalık yediler, yedikleri kadarıyla artık
Mizmizmyrtle Znurr bende ilk defa yaptım dün ve bugün çünkü hiç bişey yememeye başladı son zamanlarda mecbur kaldım
Mizmizmyrtle Mihrimahim16 hiç tadına bakmadım ama çok severek yemiyor benim ki ayrı ayrı verdiğim zaman yemediği içinde böyle bir şey denedim iki gündür her gün vermesem de arada böyle vermeyi düşünüyorum 🤷🏻♀️
Burcubuse26 Mizmizmyrtle canım bebeğim 9 aylık bende herşeyi ilk başta tek tek verdim peynir di Yumurtaydı ama yemiyo hiçbir peynir çeşidini kabul etmiyo sevmiyo öğürüyo mecbur muzla meyveyle karıştırıp veriyorum bende düşünüyorum nereye kadar böyle yicek diye ara ara sade gene teklif ediyorum ama aç kalkıyo o gün yemiyo malesef:(
Mizmizmyrtle Burcubuse26 benimki de son zamanlar ayrı ayrı yemiyor hiç hep ağzından atıyor yedirmeye çalışınca da ağlayıp bağırıyor mecbur iki gündür böyle karıştırıp veriyorum
tineanigra Mizmizmyrtle hiç bulamaç yapmadım. Sade peyniri benimkiler de ağızlarına koymaz o yüzden omletlerine peynir avokado ceviz gibi omlete yakışacak şeyler koyuyorum ya da pankeklerini o şekilde yapıyorum. Yumurta bisküvi vs tatlı tuzlu karışımları açıkçası benim midem almıyor o yüzden bebeklerime de vermiyorum. Sadece yakışacak şeyleri karıştırırım
Mizmizmyrtle tineanigra bende bugüne kadar hiç vermedim ama iki gündür veriyorum çünkü artık ciddi anlamda hiç bişey yemiyor kahvaltıda
tineanigra Mizmizmyrtle diş çıkaracak olabilir mi ? Genelde diş zamanı benimkilerde de red yaşadık . Bi de farklı şeyler deneyin her gün aynı şeyleri veriyorsanız sıkılmış da olabilir. Sebze tostları çeşitli pankekler falan
Burcubuse26 Mizmizmyrtle bende mecbur kalıyorum diyorum ne zaman ayrı ayrı yicek biraz büyüyünce yer belki muzlu pankek tarhalı Omlet patatesli Yumurta denedim değişik değişik olsun die kesinlikle yemedi malesef
Gryffindor Bir yaşına girecek ara ara veriyorum. Haşlanmış yumurta avakado labne ceviz çok az pekmez çok az zeytinyağı karıştırıp veriyorum. Bir kez muz koydum çiğ kek hamuru tadı olur ya aynı onun gibi oldu lezzetsiz değil yani. Genelde hasta olduğum ya da yoğun baş ağrısı yaşadığım zamanlarda bu şekilde yapıyorum
Kalpatisi_ Mizmizmyrtle bende bulamaç şeklinde veriyorum ama kızım daha 6 aylık olduğu için ne tadım yaptırdıysam onları koyuyorum şuana kadar yumurta sarısı ve labne tattırdım bi sıkıntı yaşamadığım için 6 bisküviye 1 çay bardağı su koyuyorum katılaşınca içine 1 adet yarım yumurta sarısı koyup eziyorum onun üstüne 1 çay kaşığı labne ekliyorum onuda krıştırıp yediriyorum. Dün kahvaltı olarak bu sefer bunu yapmadım da kaşık mamasının içine şeftali ezdim (tadım yaptırıp koydum) ezdiğim şeftaliyle tahıllı kaşık mamasını karıştırıp yedirdim onuda sevdi kaşık mamalarının içine çeşitli meyveleri ezip yedirebilirsiniz. Bi onu yedir bi onu yedir sürekli aynı şeyleri yiyince sıkılıyolar 😊
Gokceyasinmiran Mizmizmyrtle benimki de öyle ayrı ayrı yemez aslında katı yiyecekler sevmiyor ve çiğneme olarak çiğnemiyor bu normal mö acaba direk yutuyor sizde de var mı bu durum normal mi ?
manicurist Mizmizmyrtle 6 aylıkken başladık bulamaç vermeye aslında bulamaç vermek sağlıklı birşey değil şimdi o zamanlar hiç birseyin tadını bilmediği için şuan normal kahvaltı yapmakta zorlanıyoruz damak tadı olmadığı için.. özele götürüyorum ordaki doktor kağıt yazip vermişti bulamaç vermeyin falan yaziyordu kâğıtta 1.5 yaşında bulamaç yiyoruz hala omlet pişik yaptığı için o şekil veremiyorum geçen Kayınvalidemle normal kahvaltı hazırladık tabağa hiç yemedi bulamaç yaptım bebe bisküvisi ceviz yumurta sarısı peynir sütle karıştırıp verdim hepsini bitirdi