Kızlar bebeğinizi nasıl uyutuyorsunuz . Ben ayağımda sallayarak uyutuyorum böylelikle bebekte beyin sarıltısı olur mu ? Olsa bile biz bunu anlar miyiz nasıl belirtileri vardır . Şuan oturur pozisyonda bazen düşme oluyor kafa travması olur mu ?
Ben doğduğundan beri sallıyorum öyle birşey olsaydı gelişiminde gerilik olur muydu
Başına gelen yada bilen varsa yazarmısınız.