busraalbyrak bezden degil aslinda,ilk 1 ay hep pisik sorunu oluyor suan havalar sicak,her bezden sonra ozellikle kakadan sonra mumkunse hemen bi suya tutun yikayin.pamuk ve su kullanin,kurulayip bepantol baby pisik kremi oneririm.bende mayis sonu dogum yaptim ilk 1 ay bu sekilde gecti simdi hergun ztn yikiyorum o yogun kizariklik donemi gecti gitti.sizin de oyle olacaktir.sleepy natural bez kullaniyorum.ilk baslarda oyle kizarinca cok bezden sandik ama degismedim.sonra cildinin hassasligi gecince ve sulu kakalar azalinca pisik olayi bitti