kivancsmom Sabun kullansam şampuana nazaran daha temiz içerikli olacak diye düşünüyorum ana saçlarını falan sertleştirip kurutur mu ondan da tereddütlüyüm. Siz hangisini tercih ediyorsunuz?
anayimbennana kivancsmom şampuan kullanıyorum 2.bebişim yolda onada şampuan kullanacağım ilk oğlum aşırı kuru ciltli bi kere sabun denedim çocuk gıcır gıcır oldu kuruluktan 😂
lceLady kivancsmom 10-11 aylıga kadar sebamed kullandım sampuan. Sonra sabuna geçtim dove goz yakmayan. Cilt kurulugu saç sertlesmesi vs olmuyor. Aylardır kullanıyorum
livanurvealpinannesi61 kivancsmom temiz içerikli şampuanlar var yalnız sabun alırsanız da içeriğine bakın kimyasal olmasın. Hipp baby kullanıyorum memnunum içeri de temiz.
Denizanasi92 kivancsmom ben saçına şampuan kullanıyorum ama vücuduna sabun. Losyon sürüyorum kurumuyor.