Eyug Bebeğim iki aylık başta sütüm olmadığı için mama başladık süre uzayınca biberon kullandım. Şimdi de mamayı kesmek istiyorum biberon nasıl bıraktırdınz acaba
Eyug Eyug Sütüm var şuan ama oğlum biberon alıştığı için uzun emmek istemiyor malesef sadece geceleri sadece emip uyuyo.
Smeyra E-bebekten silikon ucu göğsüne takabilirisn gündüzleri daha sonra onu da yavaş yavaş bırakırsın