Kızlar merhaba
Kurumsal bi şirketteyim kariyetimde uzama kısalma imkanım yok emekliliğime 20 yıl var emekli olma hayalim isteğim yok kariyer odaklı değilim
8 aylık bebeğime tanımadığım bakıcı dışında bakacak kimsem yok
Eşimin geliri Tr için oldukça iyi bana her ay aylık özel giderlerimiz için asgari ücrete yakın para veriyor ben istediğimi alıp yapabilme şansına sahibim
maaşımı bakıcıya verince geriye bana bi asgari ücret kalmıyor eve gidiş saatim ortalama 19-19:30 ( bebeğim hep 20:00 da uyur) Bebeğim ben eve gidince yemek duş vs işlerimi yaparken ilgisiz kalır mı?
Siz olsanız işe başlar mıydınız sürecinizi nasıl yönetiyorsunuz?