Ece__ Hasret67 biz 6 aylıkken yaptırdık 1 yaşında tekrar yaptıracağız ama bazı doktorlar ilk 3 ayda yaptırın diyor kimisi 1 yaşında yaptırmak yeterli diyor
Hasret67 merveebulbul 1 aylık aşısına gittim hemşire 2 ay aşısına gelmeden önce yaptır dedi ama emin olamadım
Hasret67 Elifnaz_anne kalça ultrasonu için randevu almıştım ama göz için almamıştım henüz ilk kızımda göz istemişlerdi bende bilmediğim için yaptırmamıştım
Elifnaz_anne Hasret67 şansa devlette randevu buldum gözden yaptirdim yoksa özelde muayeneler çok yüksekti ertelicektim göz muayeneisni bende diğer cocuklarima yaptırmadım çünkü