Tazeanne35 Kızlar görümcem söyledi kayınvalidem oğluma bakıyor sigorta girişi falan yok yaşı 56 böyle bir yardım alabilir mi alırsa nasıl alır.
Yaren Tazeanne35 ben de merak ettim varsa öyle bir şey faydalansın annem benimkinin az bir sigorta girişi var ama geçmişten
Mihrimahim16 Tazeanne35 Bunu söyledi ise gerisinide kendisi getirsin ortaya bir laf atıyorlar gerisi yok madem söyledi yardımcıda olsun 🤦 Kaynanamda aynı şeyi söylüyor Ben çocuğa bakayım sen calıd ben maaş alayım diyordu araştırdım öyle birşey bulamadım 🤷
Lidya-t Evde çalışanların gelirine göre bağlanıyor bakım aylığı herkese değil. Sigorta girişine göre değil