Kızlar 10 aylık oğlum geçen ay kovid ve ishalden çok kötü hastalandı o zamandan beri yemek yemiyor pek fazla. Şuan 3 ana 3 ara öğün yemek yemesi gerekiyormuş. Ana öğünleri bizimle yaptırmaya çalışıyorum ama 3-4 kaşıktan fazla almıyor hiç bişey. Memeyi bıraktı günde 1 defa belki emiyor ama mamaya çok düştü sürekli mama yiyor ve doymuyor mama ile. Ne yapmalıyım sizler ne yaptınız 😔