Merhaba anneler🌺bebeğim 2,5 aylık ve aşırı iştahsızlık yaşıyoruz şuan.hem anne sütü hem mama ile besleniyor.aldığı öğün miktarı 60-70 cc geçmiyor onuda zar zor içiyor .3-4 saate bir besleniyor bazen 5 saati bile buluyor çünkü verdiğim zaman diliyle itiyor.çişli bez sayımız 5 i görüyor şimdilik.bu iştahsızlık neden olabilir.doktor 5 çişli bez alıyorsan sıkıntı yok deyip geçiştiriyor ne yapcam bilemiyorum