Merhaba sevgili anneler kızım 18 günlük ve 5 gündür ciddi bi gaz ve kaka sorunu yaşıyoruz ıkınıyor zorlanıyor çıkarana kadar ağlıyor bağırıyor ilk defa dün gece çok zorlandık saat başı uyandı acıktı alttan üstten çıkarıyor gazı ama hala huzursuz karnından sürekli bi guruldama sesi geliyor ve 3 gündür sabah 7 de başlıyor 10.50 de çıkarıp rahatlıyor gaz masajı her şeyi denedim ama hiç bi işe yaramıyor kimyon yut dediler onu da yaptım bugün resmen allahım canımı al dedim 🤦🏻♀️ Yalnız değilim demi sanki bi ben böyleyim gibi hissediyorum sonra eşime sinirleniyorum al çocuk çocuk dedin diye sonra da vicdan azabı çekiyorum 🤦🏻♀️