yagmursen 🤭😄 yokk.çok şükür öyle değil.çokça su içiyorum çişi düzgün de. İşte böyle akıntı tarzı bişey var beyaz beyaz.. test yapmadı pazartesi ürolojide yapılacak.bide çişni yaptıgnda çokkk ağlıyo. Pipisi şişmiş kızarmştı o düzeldi biraz.Doktor sadece sünnet öneriyorm dedi başka bişy demedi.
her konu hakknda doğru yada yanlş fikri olan bi komşum var. 🤗 Klasik işte …
Oda duymuş arkadaştan. kum döküyodur bu 6 aylık kızımı kaybettm bu yüzden, diyince ben aşırı korktm buraya soriym dedim 🤷🏻♀️🤦🏻♀️