Bence silikon uç kullanmayın, bende ilk başlarda kullandım çocuğum emememiş hiç kilo kaybetti ve sarılığı arttı.
Göğsünüz düz olsada tutabiliyorlar emin olum biraz zor oluyo ama alışıyorlar bebekte acemi şuan illaki. Alışana kadar bu süreçte sütünüzü sağıp şırınga ile verin biberon kıllanırsanız göğsünüzü almayı hiç istemez. Ben şahsen silikon uç kullanıp onu bile bıraktırmakta zorlandım