Günaydın hanımlar normal doğum yapan arkadaşlar yarin ayimiz tamamlaniyor simdiye kdr hiç jilet kulanmadim kulanamiyorumda keser biçerim yani tüy dökücü kulandim oda etkisini
görmedim şimdi spiral takicam haftaya kontrole giderken bu halde gitmek istemiyorum ağda ya gitsem dikkislere bişi olurmu yani dikkislerim atti ama daha ağrı sızısi var yardim edin nasıl yaptiniz siz:(