findikburun ay hadi bakalım bende o bayana çok dua etmiştim inşallah tutar 😍 ama şunu farkettim diğer ladıkalrım hep kauçuk silikon ve ağırdı bu o kadar hafifki varla yok arası bence yormuyor onu o yüzden tutuyor ilk verdiğimde elimle tuttum braz sonra bıraktım öğürürse falan azıcık sütünüzden damlatın emziğe yada mama alıyosa ondan damlatın uzun süre almayınca yabancılamasın ben açken verdim öyle tuttu