Hanımlar merhaba kızım 20 aylık, doktorumuz haftada 2 kez balık yedirdiğiniz taktirde balık yağına gerek duymuyorum demişti ama yediremiyoruz sevmiyor çünkü. Balık yağı kullanmalı mıyım sizin bebişler kaç aylıkken takviyeye başladınız 20 aylık omega 3 takviyesi için geç mi kaldım? Ve en önemlisi hangi marka balık yağı önerirsiniz?