Benim de iki buçuk aylık erkek çocuğum var idrar yolu enfeksiyonu oldu 45 günlükken, dört gün hastanede bizde yattık, ateşi düştü ve çıkmıyorsa çıkarabilirler bizi de ateşi düştü diye çıkarmğşlardı, antibiyotik tedavisine evde devam ettik on gün, size tavsiyem bol bol emzirin çocuğunuzu, rabbim şifasını versin inşallah