Ortaokulda çalışıyorum. Saatlerimiz 7.00-12.40 arası. Haftalık normalde 21 saat ders girmek gerekiyor biliyorsunuz. Ben dilekçe verip 15 saat girmek istediğimi belirteceğim. O şekilde 15 saat alinabiliyormus. Haftanin 5 günü; bazı günler ilk 3 saati ,bazı günler ilk 4 saati bana verecekler büyük ihtimal. Yani bazı günler 9.20 de bazı günler 10.10 da çıkacağım dersten. Müdürümüz bana yarım gün olduğumuz için süt izninin olmadigini söyledi. Burda birkaç kişi yarım gün de olsa bir miktar süt izni hakkı var yazmış. Hangisi doğru? Birde sormak istediğim minimum 15 saat maas karşılığı zaten. Süt izni alarak da bu süreden erken çıkmak mıdır söz konusu? Yoksa saatleri benim isteğime göre ayarlamak zorundalar mi? Derslerimi ilk saatlere vermeleri süt izninin kullanildiginin göstergesi mi?