RBeyz 5.5 ay kucakta sallandı bazen ayakta sallandı. Bir gece sinir geldi naparsa yapsın sallamayacaz dedik yatağa yüzüstü yatırdık popoya pşpş patpatla uyuttuk baktık uyuyor 2.5 ay bu şekilde devam ettik. Sonra yavaş yavaş popaçoya patpatı kestik. Şuan 8.5 aylık yatağına koyuyoruz pşpş sesi açıyoruz döne döne uyuyor. Bazen çok ağlıyor yatağa patpat yapıyoruz falan öyle ilerliyoruz. Ama şunu diyebilirim ki kararlı olmak çok önemli. Ay çok ağladı sallayım derseniz olmuyor malesef