mellthemomyone Bebeğim bugün 1 aylık oldu bi sağıp veriyorum bi emziriyorum. Yara tam iyileşecek yine basa dönüyoruz. Ne yapsam olmuyor fikir verin delircem ya
happy___ mellthemomyone ikinci ayın sonunda düzeldi benim. İki ay sürdü canım ilk başlar zor oluyor sonra düzeliyor biraz sabır. Bebek sürekli emdiği için krem çok işe yaramıyor . Ben çok ağlayarak emzirdim .
mellthemomyone Berilsmom13 denedim büyük hevesle ama kişiden kişiye değişiyor herhalde hiç ise yaramadı ya :( ya da sizin az mıydı acaba yara olmadan mı yakaladın :(
whitemoon Garmastan krem gümüş kapak ve lansinoh işe yaramadı ama garmastanı 2 3 sürüşümde gdçti 1 aylık şu an hiçbir sıkıntım yok şükür
mellthemomyone whitemoon ben de doktorum tavsiyesi üzerine garmastan aldım bugün. Umarım ise yarar :(
mellthemomyone happy___ ben de öyleyim gerçekten ağlaya zırlaya gidiyor bi şekilde ama gündüzleri sağıp veriyorum bazen. Geceleri uykuya rahat geçmesi için emziriyorum
Gryffindor mellthemomyone Öyle çok değişik bir kokusu yoktu ama metal gibi kokuyordu. Benim meme ucum kopacaktı artık bir tek o rahatlattı