Nurellak annelik işte :) çok normal hislerimiz. Ben de yaşadığım icin söylüyorum zaten. Direk doktoruma yazdım. Sağ olsun çok ilgili kaç olursa olsun bir şekilde dönüyor bana. Doktor seçimi çok önemli. Zaten çok pimpirikliyiz ne yapacağımızı şaşırdığımız durumlarda sakinleştirecek birkaç kelime de olsa rahatlatmalı