Kader1352 oğlum 17 aylık emziriyorum mamayı 13.ayından sonra içmek istemedi,sabah 9-9.30 gibi kahvaltı,14.00 gibi öğle yemeği,18.00 gibi akşam,20.30-21.00 gibi de son öğün(1 tam muz oluyor bazen) ara öğün ben de vermiyorum,4 kez yemek yediriyorum dediğim gibi bunun biri meyve oluyor,yemeklerinin yanına yoğurt yediriyorum. Gündüz çok fazla emmiyor gece sürekli memede. 11,5 kg bizimki de çok kilolu değil,iştahsız da zorla yediriyorum.