_mommmy önce çatlak dediler beyin cerrahi doktoru kontrol etti kırık dedi ama kendi kendini tazeler dedi risk olan yerde değil kırık dedi zaten şu an evimizdeyiz hatta kontrole bile gittik ii elhamdülillah bir şeyi yok Allah evlatlarımızı korusun bize bağışlasın