franzkafka7_ Yaz tatilinde annemlere geldim babama cok duskun oglum onunla uyudu geceleri gunduz anlattik artik gece sut yok sabah istedigin kadar emebilirsim vs. ben baska odada yattim ilk geceler sik uyanma devam etti sut sut diye sonra beni gormeyince sut demeyi birakti uyansa da daha cabuk daldi vs derken 2 haftada tamamen unuttu. Simdi ya deliksiz uyuyor ya da 1 kez kalkip ayilmadan aglamadan pispis ile aninda geri daliyor. Onerim uyaninca sizi gormesin kokunuzu duydukca sut ister ve su vermeyin su icin de kalkmaya devam eder. Babasindan yardim alabilirsiniz veya yakininiz varsa ondan. Bana imkansiz gelirdi cunku dis doneminde dahi hic ilac kullanmadik sadece emerek sakinlesen sik sik uyanan bir bebekti. Biraz uzun surdu bizimkisi bazilari 3gunde bitirdi diyor ama bitti sonunda. Darisi basiniza 🌸