Cemrisko14 Merhaba kızım 52 günlük ve iki gündür elleri sürekli ağzında. Doyduğuna eminim bez sayımızdan dolayı. Ellerini emmekten uyuyamıyor uykusundan uyanıyor hatta çok ağzının suyu akıyor. Bu durumu yaşayan var mı neden böyle ?
Esraemir34 Cemrisko14 ben aynısını yaşadım şuan oğlum 4 aylık hala devam ediyor doktorlar ellerini keşfettik leri için oluyor diyorlar bilemiyorum artık 🤷🤦
Wanderlust Cemrisko14 her bebek oyle engellemeyin ellerini kesfediyor suan oral donemde herseyi agzina alarak kesfeder yerde bulduklarini da agzina aticak emeklemeye baslayinca ayaklarini da hepsi normal yani acliktan vs degil😊
Melesss Cemrisko14 çünkü oral dönemdeler. Keşif dönemi. Bebekler ağızlarıyla cisimleri tanırlar 2 yaşa kadar. Diş çıkarma dönemlerinde diş kaşımak da buna dahildir. Normal. Her bebekte var bu
Cemrisko14 Wanderlust tırnaklarını kesiyorum ama yine de yüzünü çiziyor ona üzülüyorum. Başta keşfediyor sandım ama o kadar emiyor ki aman allahım sanki pirzola yiyor ağzının sular çok yatağa akıyor 🙈
Esraemir34 Cemrisko14 açlıktan değildir bence çünkü benim oğlum gayet doyuyorda aynısını yapıyor yüzünü hep çizmişti ben tırnaklarını kestim bir buçuk aylık iken