Kızlar, bugün 4 ay 10 günlük olduk. Gün içerisindeki çişli bez sayımız 4-5 arasında gidiyor. Pek düzgün emmiyor bu aralar. Doymuyor mudur sizce bez sayısı ile? Bir diğer sorum da gece uyuturken zorlanıyorum. Normalde 8 den sonra uykusu gelmeye başlar 9 gibi emerek uyumuş olurdu. Neredeyse bir haftadır uyuması saat 23’ü buluyor. Zar zor. Diyelim ki daldı, gece bir saatten Sonra çok uyanıyor. Yarım saatte bir bazen saatte bir bazen daha Kısa. Ağlıyor, 2-3 dk emdikten sonra gene uyuyor ama sabah 7’ye kadar gidiyor böyle. Neden olabilir? Uyku gerilemesi denen şey böyle bir şey mi?
Son sorum :) gece boyunca çiş yapmadığı oluyor emmesine rağmen. Bu normal mi?