Hiç endişelenme lütfen, her zaman olan bir durum değil ki zaten. Mama tok tutmuştur sen de yorgunluğuna ver bu durumu. Ben de yaşadım aynısını, o zaman tam 40 günlüktü. Şimdi 7. Ayın içinde kızım. Allah başka dert vermesin, vicdan sorgulatmasın. Bu kadar sorgulama kendini derim, o yolları hepimiz geçtik, geçiyoruz da, bu kadar yıpratmaya gerek yok kendimizi inan zaman ilerledikçe anlıyorsun kendine de yaptığını. Bebişin sağlıklıysa huzurluysa gerisi de yolunda gider Allah’ın izniyle.