Bugün akşam 22:30da tomografi çekileceğim . Bebeğim gece uyandığında emmeden uyumuyor. En az 6 saat emzirmemek ve biriken sütü sağmak gerekiyormuş . Ama 6 saat imkanı yok durmaz . Saat başı uyanıyor diş çıkarıyor.Mama da içmiyor . Nasıl bir yol izlemem lazım? Akşam eve gelince duşa girip sonrada bol bol ayran içsem vücudumdan radyasyon atar mıyım ? 1-2 saat sonra emzirsem . Nasıl olur ?