Veragillerden Merhaba güzel anneler. Bu mamayı kullanan var mı? Ben SMA Optpro kullanıyorum aylardır. Diğerlerinden farkı nedir? Gece daha mı tok tutuyor? Gündüz verilmemeli mi? Şimdiden teşekkür ederim.
Familyboy Veragillerden ben kullandım optiproya bakarak pek fark göremedim sadece iyi geceler maması biraz daha pütürlü tam toz gibi değil yine aynı düzende acıktı bebeğim daha tok tutma gibi bişey olmadı gündüz verilebilir iyi geceler derken güya daha yok tutar mantığıyla iyi geceler olmuş adı ben memnun kalmadım ama istersen sen al dene sizde ne olacak görmüş olursun
Mihriballimm Tek farkı daha yoğun olması sulu muhallebi gibi kullanıyorum memnun değilim bir kutu aldım elimde kaldı biberondan akmıyor resmen o kadar yoğun ki bebeğim çekerken yorulup vazgeçip içmedi yeniden smilac mamaya döndüm