xxxx 67 kiloyla Doğuma girdim, 18-19 kilo aldım. kabızlıktan korktuğum için hep sulu şeyler yedim, bi de sürekli emzirdim bebeğimle yapışık yaşadık resmen. Emzirmek çok güzel kilo verdirir diyolar. Gaz sancıları için hep omzuma yatırıp evin içinde pışpışlayıp dolaştım. Bi de ilk bir hafta annem yanımdaydı onun dışında hep tek başıma baktım, banyosunu bile her gün tek başıma kendim yaptırdım eğil kalk küvetini kaldır yıka banyosunu salona taşı falan ama çok yıprandım. Görümcemin çocuğu üç yaşında, kaynanam ben ona bakıyorum seninkine bakamam dedi hiç bir yardım görmedim. Eşimin yemeklerini hep kendim yaptım. Bebeğimi kanguruya takıp evi süpürüyordum düşün, Şimdi diyorumki kilo veremeyenlerin hepsi mutlu stressiz olduğu için veremiyo heralde