Kızlar bir önceki hamileliğimde adet günüme 6 gün varken kanda çıkmadı, adet tarihinden 7 gün sonra yaptırdım 4000 küsür değer çıkmıştı hamileydim. Şu an 10 gün var ama negatif çıktı. Belirtilerim çok fazla. Bu durumu yaşayan var mı, yani hemen kanda belli olmayıp hamile olan oldu mu?