dnzderin bizde emar çektirmiştik emar da da aynı şekilde sıvı çıkmıştı ama doktor 2 yaşından önce çekilen emarlar tam doğru sonuçlar vermiyor beyin gelişimleri daha tam oturmadığı için diye söylemişti bize. Doktor bir sorun görmediyse yazık çektirmeyin emar anestezi verebilirler. Biz çektirmeden önce uyutup öyle çektirmiştik. Eğer imkanınız varsa özel bir emar merkezinde çektirin anestezi verdirmeden