Hady Bebeğimin bugün 25. Günü göbek bağı kupkuru ama düşmedi daha bu kadar uzun süre düşmeyen var mı?
Elika00 Hady 2 hafta içinde düşmezse doktora gitmeniz gerekiyor. Enfeksiyon riski oluşabilir. En geç 3 hafta içinde düşmes bekleniyor doktorunuzla mutlaka görüşün
2cocuk_1anne_ Hady banyo yaptırıyor musun oranın kuru kalması lazım ki düşsün Ve çok uzun süre olmuş bence bir doktora gösterin
Familyboy Hady o kadar kalmaması lazım hadi en fazla 21 gün yani 3 hafta normal karşılanıyor düşmediği zaman ama sizin durumda bariz anormallik var hemen yarın doktora gidin olmadı 25 gün olmuş hâlâ düşmediyse net sorun var demektir acil doktorunuza gidin
Hady Elika00 doktora gittik 1 hafta önce kan değerlerine de baktı normal düşer bi kaç güne dedi ama daha bekliyoruz düşmedi
2cocuk_1anne_ Hady doktora gitmişsin sanırım bir şey çıkmamış herhalde Hiç su değdirmeden bekleyin bakalım inşallah düşer Her gün yıkamanız yanlış olmuş o yüzden düşmemiş
Hady Familyboy gittik kan baktık göbeğine de baktık enfeksiyon falan yok düşer dedi ama bilmiyorum başka doktora mı gitsek bide
kirmizibasliklikiz_ Hady yok demediler bugun duser yarin duser derken 1 ay oldu. Baktilar kurumus keselim dediler bir sorun olmadi
Jeatimo Hady niçin hergun banyo yaptırdınız? Göbek bağı düşene kadar bebek silinir bizde. 9 günde düştü kızımın
Hady Jeatimo ikinci çocuğum ilkini de hergün yıkadım ama 1 hafta da düştü sıcaklardan dolayı yıkadım bizde yıkanır hep
Metee1616 Hady 19 günde düştü Bizimde gecikince 2 kere doktora götürdüm ikiside sorun yok düşücek dediler sadece göbek bağının büyük olduğu için düşmesi uzun sürebilir dedi ekstrada K vitamini vurmuştu doktor