Bende kullanıyorum 🙏 çok memnunum kilo alımı çok iyi gaz vs hiç yaşamadık desem yeridir sma aldım geçen gün belki yer diye asla yemedi gecenin bir körü gittik yine similac aldık müşteri hizmetleri vs de çok ilgili yurt dışında en iyi mamalardan biri ama Türkiye’de kimse yüzüne bakmıyor ☺️