zynpbhhg222 alamazsınız çünkü avukat siz azledene kadar yaptığı işe ilişkin ücretinin bir kısmını alır. 7 ayda bişey olmadı diyorsunuz ancak adliyeler öyle yoğun ki, sizin şikayet dilekçesi benim önüme gelene kadar kaç ay geçiyor. Şüpheli ifade için çağırılıyor, adreste bulunamıyor, sonra polis tekrar gidiyor, tanık varsa o çağrılıyor, sonra savcı iddianame düzenliyor, oradan mahkemeye gitmesi duruşma günü alması, ki araya 40 gün adli tatil girdi, yani baya sürüyor, İstanbul İzmir Ankara gibi yerlerde işler çok uzuyor. Bir de şikayete tabi bir suç muydu sizin olay bilmiyorum ama bazı suçlarda şikayetten vazgeçseniz de dava devam ediyor, şikayete bağlı olmayan suçlar da var. Avukatın da emeği var, o para onda kalır kısacası