Merhaba kizlar 2 buçuk aylık kızım var gece uyandığında mamasını yedi uyudu sabah tekrardan mama için uyandığında sağ gözu biraz kısık ti sonra göz altında hafif Bi şişlik farkettim çok değil ama böyle. Bisy yaşayan varmi kızarıklık yok akma capaklanma sulanma yok.. Sol gözünde doğuundan beri capaklanma oluyo masaj yaparak azalttım