Bebesiannesi sadece anne sütüyle beslenen bebekler için 10 gune kadar normal dıyorlar. Bızde aynıyız tek anne sutu, 8-9 gunde bır kaka yapar, ilk ay gunde 10 kere yapardı sonra gaz problemi baslayınca 8-9 gunde bire cıktı. Ben yarım bazen bır çay kaşığı zeytınyağı içirip, kulak çubuğunuda zeytinyağına daldırıp poposuna çubugun beyaz kısmını sokuyordum yavaşça birde yastık ustunde karın ustu aktıvıte yaptırıyordum gun ıcınde. Bunları yaptıktan ıkı gun içinde yapıyor tuvaletını. Sadece anne sütüyse 10 gune kadar korkmayın. Araştırabılır veya doktorunuza danışabılırsınız