Busrabsr Kizlar 2 haftadir soguk ter atiyordu dunde gezmeye ciktik dondurma vs araba klimasi derken simdi ateslendi disleride yeni patladi 8 bucuk aylik sizce ates disten mi dondurmadan mi oldu birde bi cikiyor bu gidiyor atesi
aylizinannesiii Busrabsr ateşi kaç 38 üstü diş atesinden ziyade üşüttüğü ve enfeksiyondan dolayı oluyor dış ateş 37 üstü olmuyor
Deletedmom_35 Busrabsr aynı durum şuan bendede var tatile geldik havuza gir çık yaptı diye oldu kesin tabiki ver 37 sınırın üstü sonuçta ılık duş aldır şuan bende öyle döngü içindeyim bi çıkıyo bi iniyo doktora gittim antibiyotik başladı
Deletedmom_35 Busrabsr 21 aylık calpol mor olandan veriyorum sen onun yarısını ver eczacı teksisyeniydim bu arada biraz ağır gelebilir sizinkine küçük daha benim ki tam ölçek olarak içiyo
aylizinannesiii Busrabsr yarım ölçek ver uyanınca biraz rahatlatır canım en azından ağrısı filan da varsa gider
aylizinannesiii Deletedmom_35 mor calpol bebekler için zaten değil mi bir ölçek veriyorum bende kızım ateslendiginde 23 aylık turuncu 6 yaş üzeri diye biliyorum
Deletedmom_35 Busrabsr dün götürdüm doktora ölçtü 37.1 çıktı sonuçta çocuk ateşli normalin üstünde calpol dolven dönüşümlü ver dedi hatta yani vücuduna dokununca çocuk sıcak ilaç verilmediğinde dahada ilerliyo içinize sindiği gibi yapın tabi sizin kararınız
Deletedmom_35 aylizinannesiii bizim için normal benimde 21 aylık bebeğim ama 8 aylık bebeklere tam ölçek fazla olur diye dedim mor olan kullanılıyo evet bide çok fazla ateşi yokmuş ben önlesin diye dedim