Ayselmiros
Oglum 1 ay 28 günlük. Anne sütüyle besleniyor.Artik yeni doğduğu zamanlardaki gibi surekli kaka yapmasını beklemeyin.
Bu dönemde bağırsakları belli bir düzene girmeye çalıştığından kaka problemini bizde yaşıyoruz,ilk basta 1 gün boyunca kaka yapmamıştı, paniklemistim ama ertesini günü kakasini yapti,simdi gunde en az 1 kere mutlaka kakali bezi oluyor.ama mutlaka çiş yapiyor olmali,gunluk ortalama 4 5 tane çişli bez oluyor mu ? olmuyorsa doktora götürün derim.