Merhaba arkadaşlar şuan 7 haftalık gözüküyor hamileyim 31inde beta hcg 41003.5 çıktı 2 sinde ise 42841.6 çıktı doktor salıya kadar bekleyelim dedi normalde 2 katına çıkması gerekiyormuş sanırım.Kese göründü ama kalp atışı duyulmamıştı yaşayan var mı böyle bir durum normal midir acaba