Kızlar bende baş ağrısı hafiften dönme başta uyuşukluk gibi bir his var sizde de varmıydı bu tarz şikayetler benim 1 haftdır var ya resmen gözlerim başım burun kemiğim ağrıyor ve geçmiyor. Apranax kullanıyordum doğum sonrası vermişti dr ameliyat ağrılarım için oda bitti araştırdım apranax da emzirme dönemimde önerilmiyormuş da. Ne kullanacağımı şaşırdım.