ikiartibirfilm daha başlamadım valla
Ben oğluma astronot giydirdim o zamanlar, ama yaşadığım yer çok soğuk olduğu için. Astronot her yerini kapatıyor soğuk girmiyor , sıcak tutuyor . Biraz havalar ılık olunca yani ilk bahar gelmeye yakın mont da giydiriyordum . İkisini de almıştım .
Bu sene yine aynısını yapacağım